S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
  PattiStudio     

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v e-shopu PattiStudio.cz. Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník).

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

· Veškeré objednávky provedené prostřednictvím internetového pattistudio.cz, pattistudio.com a webareal.cz/pattistudio jsou závazné.

· Podáním objednávky (elektronickou poštou) stvrzuje kupující souhlas s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu.

· Objednávka je základem (návrhem) pro kupní smlouvu. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím, tedy převzetím zboží kupujícím v místě dodání uvedeném v objednávkovém emailu od kupujícího.

· Učiněním objednávky se kupující zavazuje, že údaje uvedené při registraci a odeslání objednávky jsou platné a pravdivé. Současně kupující dává dodavateli souhlas ke shromažďování a archivaci údajů o kupujícím a jeho nákupech.

· Dodavatel si vyhrazuje právo ověření pravdivosti údajů uvedených v registračním formuláři před realizací dodávky objednaného zboží.

· V případě uvedení nepřesných nebo neúplných údajů v objednávkovém formuláři může být dodavatel vystaven v omyl. Následkem pak může být nedodání objednaného zboží. Náklady spojené s chybnou objednávkou (balení, zbytečná doprava na určenou adresu a zpět) mohou být vymáhány na kupujícím.

- Pokud kupující nepřevezme zboží zaslané na jeho žádost na dobírku, budou po něm vymáhány náklady na marně vynaložené poštovné.

· Dodavatel se zavazuje k ochraně poskytnutých osobních dat kupujícího uvedených v objednávkovém formuláři. Uvedené údaje budou sloužit pouze pro potřebu prodejce a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Dodavatel se též zavazuje k neposkytnutí těchto dat třetí straně.

· Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení předem dohodnuté kupní ceny, v okamžiku převzetí zboží na místě dodání jím určeném.

Charakteristiky zboží

  • Název zboží a jeho hlavní charakteristiky jsou uvedeny u jednotlivých produktů.

Cena zboží

  • Ceny jsou uvedeny u jednotlivých výrobků za 1 bm, kus nebo sadu – viz popis u výrobku
  • Všechny ceny v obchodě jsou koncové, včetně DPH.
  • Minimální odběrové množství u metráže je 50 cm, pokud není v popisu zboží uvedeno jinak.

Objednávka

  • Každá úspěšně dokončená objednávka je v kopii zaslána také na váš email. Pokud jste tento mail neobdrželi, zadali jste při vyplňování objednávkového formuláře špatnou emailovou adresu anebo jste nákup nedokončili.

Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)

  • Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000.
  • V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
  • Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
    • zboží musí být naprosto neporušené, bez známek užívání nebo opotřebování, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
    • informujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky, číslo faktury a datum nákupu.
  • Pokud jste již zboží obdrželi a převzali, zašlete jej zpět na naší adresu registrovaným způsobem (doporučeně či jako pojištěný balík). Nezasílejte zboží na dobírku, zásilka nebude převzata.
  • V případě, že jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (neúplný obsah, poškozený obsah atd.)
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
  • Odstoupení od smlouvy se nedá aplikovat na zakoupené vzory k vyšívání dodávané v digitální podobě. Vzhledem k elektronické povaze tohoto zboží je nelze vracet. Vzory byly náležitě testovány a ručíme za jejich kvalitu. Pokud byste s nimi měli problém, jsme připraveni jej okamžitě řešit a vyřešit k vaší spokojenosti.
  • Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce. Spory lze řešit také on-line s využitím platformy Evropské komise na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Dodací a platební podmínky

Způsoby placení

  • V současné době je možné úhradu za zboží provést dobírkou nebo bankovním převodem pro zásilky posílané do České republiky
  • Zásilky posílané do Slovenské republiky je možné uhradit pouze bankovním převodem, na dobírku na Slovensko nezasíláme. V zálohové faktuře Vám přepočteme částku k úhradě na EUR, platit lze na EURový účet u slovenské Fio banky, takže neplatíte poplatky za zahraniční převod.
  • Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte zálohovou fakturu a variabilní symbol, který bude identifikovat Vaši platbu.
  • Částku prosím převeďte až po obdržení zálohové faktury.
  • Zboží bude odesláno až po připsání celé částky na účet.

Dodací podmínky

  • Při platbě bankovním převodem účtujeme poštovné v rozmezí 53,- / 109,- Kč dle váhy a hodnoty balíčku pro zásilky posílané do České republiky.
  • Objednávky s hodnoutou nad Kč 3000,- (bez předplatného) zasíláme zdarma.
  • Při nákupu dobírkou je k poštovnému připočítáno doběrečné ve výši 45,- Kč.
  • Časopisy Ottobre a křtící roušky mohou být zasílány doporučeně za Kč 53,-. Zásilky pojišťujeme na příslušnou hodnotu, takže při větším počtu kusů je cena upravena dle celkové hodnoty zásilky.
  • Cena zásilek na Slovensko:
    • 1-2 ks časopisu Ottobre Kč 150,-
    • 3-5 ks časopisu Ottobre Kč 240,-
    • cenu poštovného za více kusů časopisů či menší zásilky s křtícími rouškami nebo aplikacemi Vám sdělíme na vyžádání dle konkrétní váhy a hodnoty zásilky.
  • Pokud je objednané zboží skladem, odešleme je na adresu zákazníka do 5 pracovních dnů od připsání úhrady. V případě zaslání na dobírku odesíláme do 5 prac. dnů od data objednání.
  • Lhůta pro odeslání zakázkového zboží (zejména vyšívaného) je 10 pracovních dnů od data připsání platby.
  • Není-li objednané zboží skladem, budete kontaktováni našim pracovníkem o dalším možném termínu prostřednictvím emailu.
  • Zboží zasíláme prostřednictvím společnosti Česká pošta, s.p.
  • Individuálně je možné se dohodnout na osobním vyzvednutí, ale vždy po předchozí domluvě na konkrétní čas. Na adrese se nenachází kamenná prodejna!

Fakturace

  • Z ekologických důvodů přecházíme výhradně na fakturaci v digitální formě. Fakturu v .pdf formátu dostanete při expedici zásilky e-mailem. Tištěná podoba již nebude vkládána do balíčku.
  • Pokud z nějakého důvodu trváte na papírové formě fakturace, uveďte to při objednávání do poznámky, vyjdeme vám vstříc.

Ochrana osobních údajů

  • Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.
  • Osobní údaje ( jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, popř. IČ, DIČ, apod.), které jsou součástí objednávkového formuláře jsou považovány za diskrétní a jsou chráněny proti zneužití.
  • Údaje o zákaznících zásadně nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka ( banky, přepravci apod.) a to pouze v nutném rozsahu.

Reklamační řád

  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu zboží po dodání prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady. Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu elektronickou poštou na adresu pattistudio@pattistudio.cz nebo telefonicky na číslo +420 605 906 140.
  • Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal veškeré listiny, které mu byly zaslány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej obdržel od prodávajícího.
  • Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí, nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka.
  • Reklamované zboží musí kupující zaslat doporučeně (ne na dobírku – ta nebude přijata) na adresu:
Jana Javorová
Dolní dědina 7
760 01 Zlín – Příluky
Česká Republika
  • Zboží musí být v originálním obalu a dobře zabaleno!
  • Reklamace se nevztahuje na zakoupené vzory k vyšívání dodávané v digitální podobě. Vzhledem k elektronické povaze toto zboží nelze vracet. Vzory byly náležitě testovány a ručíme za jejich kvalitu. Pokud byste s nimi měli problém, jsme připraveni se jím okamžitě zabývat a vyřešit ho k vaší spokojenosti.

Copyright

Všechny značky, obrázky, loga, texty a informace na této internetové stránce jsou naším vlastnictvím a nesmějí se žádným způsobem používat bez našeho písemného souhlasu. Zneužití může být trestně stíháno.

Vyhrazujeme si právo kdykoli změnit obsah této internetové stránky a nenést za to žádnou odpovědnost.

 

OTg5ZTk